woensdag, juni 01, 2005

Zon, zee, strand, palmbomen, hangmat,...

Ik nader de laatste dag van mijn verblijf hier in Kameroen. Misschien ben ik wel blij dat ik terug keer, maar ik zit reeds steeds met het grote gevoel dat ik de mensen in Mouda toch wel mis... Gelukkig is dit hetzelfde gevoel dat ik had in het begin van mijn stage, maar dan met de mensen in het thuisfront.

Sinds enkele dagen zijn we in Kribi. Na twee nachten in een goedkoop hotel konden we het ons permitteren om iets duurder te gaan. Daardoor zitten we nu in "Tara Plage", een hotel die aan de zee ligt. Het is echt de max... De ideale plaats om te relaxen.
Het hotel ligt echt wel afgelegen, maar spijtig genoeg kan je in de verte een boorplatform zien en een platform waar de schepen hun olie halen die komt uit Tsjaad.

We zijn daar trouwens ook vier Amerikanen tegen gekomen (Peace Vrijwilligers) waarmee we gezellige tijden hebben doorgemaakt. Ze werken allemaal in Kameroen en doordat het 'memorial day' was in de VS hadden ze verlof. Kevin, ik zal je trouwens zeker een foto tonen van die Amerikanen... :-)

Vrijdag om 23u15 hebben we onze vlucht terug naar België vanuit Yaoundé. Zaterdagmorgen komen we dus toe waardoor je me waarschijnlijk al zaterdagavond in eenen bar in de Engelendaelelaan zal kunnen tegekomen. Dit zal uiteraard afhangen van mijn vermoeidheid want mijn biologische klok is afgesteld op het op en ondergaan van de zon...

Gegroet,
Dries

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?