maandag, juni 06, 2005

Thuiskomst was perfect!

Bedankt - Ik had dit echt niet verwacht. Allereerst moet ik mijn ouders hier voor bedanken, maar zeker ook iedereen die er was. Maar natuurlijk ook de mensen die door examens, ... er niet konden bij zijn... Het was echt de max!

Laat - Mijn eerste avond terug in België werd laat.

Oostende - Daar wordt ik verwacht binnen enkele uurtjes... Tjah... Direct terug op de schoolbanken. Het is normaal dat een cultuurshock zo groot kan zijn als je terugkeert...

Nakanka - Nakanka is één van de vier dames die helemaal doorslaat... Maar ik moet eerlijk zijn... Ik mis haar... Ze is de max zolang je haar zakjes met vuilnis niet afpakt of je krijgt gegarandeerd een steen tegen je.

Druk - Druk zal het zeker worden. Ik denk dan vooral aan mijn thesis en mijn stagereflectie, maar ondertussen ben ik ook al begonnen met sollicitaties, zoeken naar vakantiejob,... En dit moet dan ook allemaal gebeuren op een Europees tempo hé...

Ervaring - Ik ben er zeker van dat mijn avontuur in Afrika een ervaring voor het leven is geweest. Ik verlang reeds om terug te keren, maar hierover wil ik niet verder uitbreiden. In de eerst komende maanden is hier zeker geen sprake van.



Leven na de dood - Indien ik na mijn dood ergens terug ter leven zal komen, dan hoop ik om een Afrikaanse dame te zijn.

Extreem - Van de provincie Extrême Nord ging ik naar het extreem koude... Amaai... Wat een verschil... Ik bevries hier bijna!

Fotoboek - Ik zal zo sne mogelijk proberen nog enkele foto's online te zetten waardoor je meer zicht kan krijgen op mijn ervaringen é...

Fakkel - De mensen die hadden gedacht dat ik de nieuwe fakkeldrager zou zijn na de zaterdagavond: ik moet jullie teleur stellen.

Einde - Het einde komt er bijna aan, maar voordien moet ik nog enkele verslagen en reflecties schrijven hé...

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?