donderdag, juni 02, 2005

Het einde nadert... :-(

Mijn laatste nacht Kameroen zal ik doorbrengen op dezelfde plaats als mijn eerste nacht Kameroen. Kamer 22 in het "Maison du Scheut" in Yaoundé...

Zoals eerder gezegd mag ik terugkijken op een schitterende ervaring maar ik kan nog niet vermelden wat dit bij me heeft teweeg gebracht... Ik ben blij om terug huiswaarts te keren om iedereen te zen, maar misschien zal het terug beginnen te kriebelen hé...

Als ik thuis zal zijn zal ik nog eens uitgebreid mijn verhaal doen en vertellen over mijn ervaringen. Maar misschien zal dit pas kunnen gebeuren nadat mijn stagereflectie en thesis ingediend zijn...


Vele groeten,
Dries

Nog enkele PS'jes:
* Nonkel Jules, mijn belofte heb ik niet waar kunnen maken. Het was ontzettend moeilijk en echt respectvol komt het niet over hé... Maar ik zal je in geuren en kleuren vertellen hoe het is... Mijn ogen hebben dus deze beelden kunnen vastleggen... :-)
* Toen ik de Leffe van Bert kreeg, verschoot ik hoe klein onze pinten wel zijn. En een Leffe is dan nog wel een 33'er. Een groot verschil dus met mijn 65'ers... . Toch... Ik heb een groot voorvermoeden dat ze me zullen smaken...
* In Kribi had ik het af en toe zeer koud. Het verschil van 50° naar 30° was me iets te veel...
* Maandag moet ik blijkbaar terug naar school. Ik weet zeker dat ik mijn rijstijl terug zal moeten bijschaven. Je voorrang afdwingen zit er dus niet meer in... ;-)

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?