zaterdag, mei 14, 2005

Het zit er op...

Hallo iedereen,

Alles goed? Zal Club Brugge dit weekend kampioen spelen tegen Anderlecht? Jaja... een mens is op de hoogte hé over de laatste nieuwsjes... Je moet daarvoor niet in multimedia Europa zitten...

Hier gaat alles goed... Mijn stage zit er op, maar maandag moet ik nog evalueren. Normaal gezien zal het geen probleem zijn. De tussentijdse wekelijkse evaluaties waren steeds in orde, dus zou het me verwonderen dat mijn eindevaluatie plots zeer slecht zou zijn. Mijn stage zit er dus op maar nu zal ik nog mijn achterstallige vakantie opnemen.

Ondertussen is mijn broer ook goed gearriveerd in Yaoundé. De taxichauffeur die ik had geregeld in Yaoundé om hem op te halen aan de luchthaven (en treinticket te reserveren en hem vandaag naar het station voeren) dacht dat het een meisje was. Ik heb hem gisteren avond opgebeld en alles was goed verlopen. Nu is het nog even afwachten tot hij zal aankomen in Mouda hé...

Groeten,
Dries

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?