zondag, mei 08, 2005

Fotoboek

Alphonse tijdens de hypotherapie!








Bertrand (het jongetje die mijn bril in tweeëen brak) tijdens de hypotherapie!















De fourage heeft water gevonden in Mouda. Maar het water is nog vermengd met chemische stoffen die het boren gemakkelijker maakten. Na 1000 maal zeggen dat het water nog niet goed is en niet gezond, hebben ze de moed opgegeven. Je ziet duidelijk de kleur (het gelijkt op de kleur van BielBiel), maar dit schrikt hen niet af...




Rhumsiki!


Rhumsiki, een vrouw die geen kinderen kan baren moet driemaal rond de piek lopen op blote voeten zonder haar te kwetsen. Indien ze dit kan doen zonder blessures, zal ze binnen het jaar een kind hebben...


Comments:
Hallo Dries, wat enig om de foto's te zien, vooral Alphons heb ik van genoten, ik heb hem ook regelmatig op de foto. ik heb nog met hem gebald. Heerlijk jong. Ook Rhumsiki ben ik geweest. Een feest van herkenning dus. Veel plezier de laatste weken en ik hoop dat je broer deze week een goede reis heeft. Bert zet hem op.
Groetjes Janny
 
dag Driesje,
We staan hier met vier rond de computer jouw verhalen en avonturen te lezen. ( Tante Kristien, joene mama, tante Hilde en ikke, Evelien) 'k Heb juist bijgeleerd dat ik via 'comments' iets kan doorsturen naar jou, ik wist dat niet!! We hebben juist een bezoekje gebracht naar jouw broers. Bert is wel al een beetje zenuwachtig hoor voor vrijdag. Stel het nog wel voor je laatste dagen en kom heelhuids naar huis. Vele groetjes van ons allemaal!!
Daaaag, Evelien
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?