zaterdag, april 30, 2005

Made in Nigeria!

Het is onvoorstelbaar wat die Nigerianen allemaal uitsteken. Alles kan je hier kopen met de vermelding "Made in Nigeria"! Vaak kom je ook "Made in China" tegen.

Het grote verschil tussen beiden is dat Nigeriaanse zaken al kapot zijn voor je het kan gebruiken en dat je Chinese zaken na één maal mag wegsmijten. Oké, ik overdrijf wat, maar de kwaliteit van hun zaken trekt op niets...

De Nigerianen zijn trouwens ook goed in camions laden. Wat in België op 4 camions past, past in Kameroen op 1 camion. Die monsters worden steeds geladen in Nigeria... Het gebeurt echter vaak ook dat deze camions plots kantelen en dan is het de schuld van de blanken want zij hebben die camion gemaakt... ;-) . Dit was even om te vermelden dat het transport hier geschift is... Een van die monsters was enkele dagen geleden gekanteld, en ze hebben de goederen overgeladen naar twee andere camions. Maar in België kan zo'n camion niet rijden want de bruggen zijn niet hoog genoeg of de rijvakken niet breed genoeg.
Ik probeer nog enkele bewijsstukken vast te leggen...

Trouwens, nonkel Jules... Mijn belofte... Het zal moeilijk worden... Waarom? Ik heb er al voldoende gezien, maar ik vind het steeds moeilijk om er een foto'tje van te nemen. Het zijn geen dieren waar je zomaar een foto'tje van kan trekken é...

Comments:
Hoi,

Blijkbaar nog alleen met m'n commentaar... De laatste weekjes komen eraan hé maat. GENIET ervan!!! Hopelijk heb je alle spelletjes kunnen oplossen :-)

Nieuwtjes:
- Ekk.Ydn. heeft iets heel vreemds met haar haar uitgestoken!
- Njitram gezien vandaag!!! Haha, ik moest natuurlijk direct aan jou denken hé. lang leve het sylver-team...
 
Hey driesje,

Ier je jongste nichtje. Oe ist da ginder? Als vele ben ik ook een trouwe bezoeker van je avonturen in kameroen. En waarschijnlijk ook als één van de vele die bijna nooit iets achterlaat. Bij deze ga ik dit recht zetten. Ik vind het schitterend wat je daar allemaal al hebt gezien en gedaan. Ook telkens er fototjes verschijnen sta ik te springen om ze te zien. Hopelijk als je thuis komt heb je er nog een hele reeks bij. Allé het beste nog voor de laatste dagen en hou je goe!

Groetjes Benny en Liesbeth
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?