maandag, maart 28, 2005

Zalig Pasen!

Hello,

Aan iedereen een zalig Pasen!

Bij deze wil ik me nogmaals excuseren voor mijn spellingsfouten. Dit heeft namelijk twee redenen:
1. Door het traag werken van internet, zie ik het na elke bericht niet meer zitten om alles te overlezen.
2. Mijn Frans wordt elke dag veel beter, maar dit ten nadele van mijn Nederlands. Soms ken ik een woord niet meer in het Nederlands, maar wel in het Frans... Tjah, het gaat het raar aan toe hé...

Het Paasweekend is goed verlopen. Samen met Johanna hebben we een spel in elkaar gestoken voor de kinderen die er in het weekend zijn (ongeveer een 70 tal). Het was de eerste maal dat er een groot spel was en dit vonden ze uiteraard spectaculair. Het spel op zich was zéér simpel, maar het duurde toch wel een tijdje om alles uit te leggen voordat ze het verstonden. Gebarentaal voor de doven, Guiziga voor degenen die geen Frans kennen,...

Ik zal jullie laten...
Groeten,

Dries
Dries

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?