donderdag, maart 10, 2005

Uitslag

Jihaa! Ik heb mijn uitslag doorgestuurd gekregen!
A: 14 of meer
B: 12 of 13
C: 10 of 11
D: minder dan 10

Deontologie - B
Slachtofferzorg - Kind als slachtoffer - A
Slachtofferzorg - Volwassenen als slachtoffer - D
Informatiekunde - Mediakunde - A
Informatiekunde - Cliëntregistratie en dossierbeheer - A
Netwerkvorming - B
Werkmethoden - Eclectisch-integratief handelen - A
Werkmethoden - Bijzondere methoden en doelgroepen - A

“Volwassenen als slachtoffer” is wel iets minder (en dit had ik ook verwacht), maar ik hoop dat ik het opgehaald heb met “Kind als slachtoffer” é! Ik denk dat ik wel terecht fier mag zijn op mezelf! Laat ons hopen dat de rest (stage, projectwerking, thesis,…) ook in orde zal zijn é!

Ik weet deze punten reeds van zondag via telefoon maar maandag heb ik het mailtje kunnen lezen!

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?