maandag, maart 28, 2005

Fotoboek

Hier ben ik aan het werk in mijn kasteel! Je merkt dat het inderdaad een prachtig huisje is en dat ik me daar (buiten de hitte, hagedissen, spinnen,...) niet echt in Afrika bevind.
















Het transport van de leerlingen van de CFAM richting "Gorge de Kola"!








Gorge de Kola met een klein beetje water. In het volle regenseizoen stroomt het water tot aan de rand met een verschrikkelijke snelheid!

















Het hout die de mensen van het dorp hMoudaadden gebracht om de instelling te bedanken voor hun werk!


De voetbalwedstrijd in Garoua! Bemerk het bord die buiten aan het stadium ging!



























Straatkinderen in Garoua krijgen hier de kans om zich te wassen, hun kleren te wassen, een maaltijd te eten,...



Na 35 meter boren heeft Stefano nog steeds geen water gevonden. Het probleem is dat hij nu boort aan 10 cm per dag. Dit omdat hij de juiste chemische stoffen niet heeft om het boren te vergemakkelijken. En deze zijn zeer moeilijk te vinden in Kameroen.

Comments:
Yo Dries,

joene dagboek leest gelijk nen roman van Stephen King. Malaria, gevangenis,... ge beleeft daar iets... Khoope dajt nog altijd goed ziet zitten daar in het verre Afrika. We leven me joe mee.

Ier in Belgie gebeurt nie zoveel. Int voetbal staan de Belgen aan de rust 1-1 gelijk tegen f*cking San Marino. Belgiƫ speelt zowat op het niveau van Coton Garoua denk ik...

De leute nog

Mathias, joene kozen
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?